Anledning till denna blogg.

Gott folk, en del undrar vad min blogg igentligen går ut på. Varför jag bara vill ha kommentarer och sedan svara på dom.

Jo så här är det, jag känner att flera som bloggar borde få den respekt som dom förtjänar. Det finns så många bloggare idag och jag vill att alla som vill synas ska kunna göra det. Jag vill ge dom besökare och kommentarer, därför har jag gjort min blogg. Jag kommer att skriva om mitt liv och mina tankar ändå, sen är det upp till er att kommentera ifall ni vill att jag ska besöka och kommentera din blogg som jag då gör. Hoppas ni förstår vad jag menar.

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/904069/svararpaallakommentarer?claim=ufcs757mnt7">Följ min blogg med bloglovin</a>


SÅ KOM IHÅG: Om ni kommenterar får ni garanterat besök och kommentar på din blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0