I´m back!

Nu är jag äntligen tillbaka, har verkligen saknat att få blogga. Det känns som att dom här dagarna har gått så himla segt, men jag har iallafall haft det trevligt och bra! :)

Idag har jag bara umgåtts med släkten innan vi skulle åka hem igen, älskar verkligen min släkt! älskar våran humor. Vi hittade en jätte kul bild på nätet, så jag tänkte att jag måste visa den för er! haha, ni får skratta!



haha, så himla solklar bild och text! JEVLIGT SUR, ibland blir man bara så jevla sur.
Nu ska jag umgås med lite vänner eftersom jag varit borta ett par dagar, jag skriver mera ikväll!
(hoppas att ni också har saknat min blogg lite.)

NI skriver 1 kommentar och NI får 1 kommentar! Very Easy :)

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahah, rolig bild

2009-08-06 @ 19:45:32
URL: http://augustilina.blogg.se/
Postat av: ...

du vill verkligen vara känd bloggare :O OMG

2009-08-06 @ 23:18:40
URL: http://fejk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0