Mini dator

Jag sitter just nu och söker efter en mini dator på internet, nu ska jag äntligen försöka hitta någon bra som jag kan slå till på! De skulle vara så himla skönt med en liten och smidig dator.


Min syrra som gästbloggade förut säger att hon nu vill gästblogga igen. Så hon skriver säkert något inlägg imorgon mitt på dagen. Eller tyckte ni om hennes gästbloggande? Ifall ni inte har läst det så gör det!:D

Nu ska jag snart knyta mig, kolla in imorgon! Kommer nog att blogga mycket imorgon! goodnight.

NI skriver 1 kommentar och NI får 1 kommentar! Very Easy :)

Kommentarer
Postat av: Bim - Saabeb.blogg.se

Dt är skit bra :D måste sticka nu ska till grönan, hoppas du får en bra dag :D

2009-08-06 @ 09:51:23
URL: http://saabeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0