Svar på tal & Liten Bitch


Som jag förstår det så var denhär kommentaren ironisk, alltså att dom menade att det var tråkigt värre.

Svar på tal:
Nej, min blogg är inte BARA till för kommentarer, som ni ser så bloggar jag även seriöst. Annars skulle jag absolut inte ta mig tid att skriva en massa inlägg och liknande. Jag lägger ner tid på den här bloggen, jag tar mig tid och svarar på alla kommentarer och besöker era bloggar. Se det som ett plus istället för att säga att bloggen är tråkig! Det blir ingen glad av. tack för att ni läste!

(måste bara säga att jag är en liten bitch) Det är några läsare som frågat om hur jag är personligen, jag är en liten bitch som gillar rosa helt enkelt. Live whit it!

NI skriver 1 kommentar och NI får 1 kommentar! Very Easy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0