ANDVÄND SMINK!

Nu ska jag berätta varför jag verkligen INTE gillar tjejer utan smink.

Det är igentligen ganska svårt att förklara, jag hatar att se tjejer utan smink. Jag blir bara så allmänt förbannad, jag tänker liksom "vafan har hon inte smink för?, hon skulle kunna vara mycket sötare och finare."

Det är faktiskt så, alla blir finare med smink. Jag tycker man borde börja använda smink i rätt tidig ålder typ när man är 12 år, då går man faktiskt i 6:an. daaaah liksom.. Men jag förstår inte tjejer som inte sminkar sig, vill dom inte vara söta och fina eller?! TA CHANSEN. Jag och säkert många andra tjejer gör allt för att bli så söta och snygga som möjligt!

SÅ ni Fula tjejer utan smink börja sminka er förfan!

KISSSSSES, skriver mera senare ikväll! ;) ni kan gärna komma med nått ni vill att jag ska skriva om här på bloggen eller något liknande.

Kommentarer
Postat av: emelie och mona

du vinner ett halsband och en sak till håret ;) mer säger vi inte, annars är det ju inte lika spännande ;) men tävla vetja!

2009-08-30 @ 10:18:00
URL: http://gayfishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0