Dissar / Gillar lista.



Kalla dagar - Såklart de inte ska vara kallt såhär dom sista dagarna innan skolan börjar. Det är då man vill vara ute och njuta av precis alla timmar, minuter och sekunder som är kvar av sommarlovet.

Anonyma kommentarer - Dom som lämnat anonyma kommentarer skriver ofta något dumt som dom inte vågar stå för. Jag kan inte heller svara på kommentaren. Det är dåligt, man ska stå för det man tycker/tänker. Så sluta med dom anonyma kommentarerna tack!

Inte ha trådlöst internet - Jag hade trådlöst internet här hemma förut, det var otroliggt bra. Jag kunde blogga vars jag ville i hela huset tillochmed ute på gården. Men nu är det trådlösa borttaget och jag får sitta i rummet och blogga hela tiden. Vilket gör att jag inte kan blogga lika mycket medans jag håller på med annat.



Mina läsare - Jag älskar verkligen att ni besöker och läser min blogg. Varje morgon när jag går in på bloggen kollar jag statistiken och om jag fått några kommentarer. Oftast har jag fått de och då blir man lycklig. Älskar också att skriva långa och roliga inlägg som ni gillar att läsa.

Era kommentarer - Ja, det är en grej med den här bloggen, jag svarar på alla era kommentarer. Om ni inte har fått någon kommentar på länge eller tycker att ni får för få kommentarer är det bara att lämna en kommentar på min blogg så vet ni att ni får svar.

Tygskor - Tygskor är så himla sköna, lätta och tunna. Dom är sköna att ha på sig, dom är lätta (oftast) och dom är tunna vilket gör att det inte blir så varmt om fötterna såhär på sommaren! Fantastiskt.


NI skriver 1 kommentar och NI får 1 kommentar! Very Easy.

Kommentarer
Postat av: Ronja

tygskor, menade du liksom converse eller bara tygskor i allmänhet?

2009-08-13 @ 21:59:59
URL: http://ronjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0