Lite kort om mig.

chacha, nu har jag äntligen tagit över syrrans blogg, så himla kul hihi!
Nu kommer alltså det vara jag som ska blogga och underhålla er. Hope you will like it.

Jag har inte bloggat så mycket tidigare men jag har haft en massa kompisar som sagt tyyyp,,, du borde blogga osv. Så why not liksom? Alla vill väl läsa om mitt fantastiska liv! ;)

Jag ska berätta lite om mig;
Jag är en tjej på 14 år som älskar smink, umgås med vänner, killar (vem gör inte) och cola i princip. Jag har alltid blivit kallad för fjortis och har nog alltid varit de också, jag är inte en sån som säger " hallå va?, jag är inte alls fjortis?". Jag står för det, fjortisar är snyggare, får mera killar och mer status! ;) Me like..

Min favorit färg är rosa, jag älskar smink och jag gillar verkligen inte tjejer utan smink!!! verkligen inte. det kommer ni få förklaringar på senare i bloggen.

Kolla bara på den här bilden, såklart man ska ha smink!

ME LOVE MAKE UP!


KISSSSSSSES!

Kommentarer
Postat av: emelie och mona

nu har vi tävling på vår blogg, tävla vetja! :D

2009-08-26 @ 16:40:35
URL: http://gayfishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0