Svar på era frågor!


Favorit smycke?
Måste nog vara armband eller halsband.

Favorit serie?
Jag följer andra avenyn men det är säsongsuppehåll nu.

Hur länge har du bloggat?
Inte alls länge, började faktiskt blogga för 17 dagar sen räknade jag ut alldeles nyss!

Har du några favotritbloggar?
nej, jag följer mest mina kompisars bloggar och ibland kollar jag in på dom större bloggarna som lisaplace, paow, gaybloggen, kissies osv. Men jag kan inte direkt säga att jag har någon favoritblogg.

Varför började du blogga?
För jag älskar att skriva och få berätta saker och till andra personer.

Vad är det roligaste med att blogga?
Det roligaste måste vara dom positiva kommentarerna, man blir glad varje gång man läser en "glad" kommentar!

Har du några mål med din blogg?
Nej, men jag skulle såklart vilja att den blev mera populär och att jag fick lägga ner mera tid att svara på kommentarer osv. Sen är det jätte kul att ha mera besökare.

Favoritmat?
Min favorit mat är nog lasange hehe:)

Favoritmusik?
Jag gillar verkligen all möjlig olik musik! påtal om musik så ska jag köpa min systers ipod imorgon!

Vad tror du att du gör om 10 år?
Oj vilken svår fråga, jag har ingenaning. Jag vet inte ens vad jag vill gå för linje i gymnasiet och jag börjar nian nu. ångest.

tack för era bra frågor! hoppas ni nöjer er med mina svar. ha en bra kväll/natt.

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: kräftskiva och pardey! :-D

själv?

2009-08-15 @ 00:17:35
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: suris

Jag har laddat ner prylar på The Sims 3 Store och de kommer upp i startprogrammet för sims 3. Men startprogrammet verkar inte kunna komma i kontakt med internet. Resultatet är att alla nedladdningar blir 'köade'. Hur konfigurerar jag internetåtkomsten för startprogrammet för sims 3?

2009-08-15 @ 00:47:59
URL: http://surisen.blogg.se/
Postat av: m

skitsnygg blogg! :)

2009-08-15 @ 01:17:31
URL: http://mgraflund.blogg.se/?tmp=0421364

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0